My Kinda Freak asseater

Advertisement

Close & Play

asseatin freak

Comments (9)
500 characters left.
by Whoabro04 3 weeks ago

That's an ass eating freak, I'd sure like to meet her.

Anonymous
by Fuck A Name 10 months ago

Lol this nigga bent over like a straight bitch

by grabOffline_com 10 months ago

damn shes starving

Anonymous
by THE MAN 11 months ago

MAN CODE: code #388 section 242, Never let anything touch your butt hole unless it is witting the reasoning of code 388 section 135 and code 388 section 426. If this act is done witting those reasoning then you are considered a freak, weird, or homo sexual, but you are indeed an homosexual if the item near your butt hole is a man's body part as stated in code 108 section 246 or you have a 1% to 70% level of homosexuality or curiosity in your mindset

Anonymous
by Pause 11 months ago

Atleast say no homo before doin this typa shit. Niggas straight homos now adays, wantin nothing more than getting their salads tossed.

Anonymous
by Goof E 11 months ago

Look at ol' shit breath go lmao. I think Dee the nigga gettin' his ass ate in the video, which is why he's so sensitive. Bitch lookin' kinda plump so maybe she's tryna eat the last of the taco Bell.

Anonymous
by Dee 11 months ago

my nigga unless its 2 niggas in the flick tell me whats gay...amateur ass nigga

Anonymous
by TOO 11 months ago

Ha

Anonymous
by wtf 11 months ago

im not even gonna watch this gay ass shit im just here to give this bs a thumbs DOWN!